Nasza usługa analizy marketingowej marki polega na zebraniu i analizie informacji dotyczących m.in.:

  • produktu / usługi
  • obsługi klienta i sposób jego pozyskania
  • obecnych materiałów marketingowo-reklamowych firmy, w tym wysyłanych ofert handlowych
  • obecna wizja i strategia marketingowa firmy
  • ogólnodostępnych badań branżowych
  • ogólnodostępnych tendencji rynkowych
  • analiza materiałów i działań konkurencji (na bazie ogólnodostępnych informacji )

Efektem pracy jest poufny dokument zawierający konkretne informacje i wskazówki.

Analiza marketingowa jest niezbędnym etapem do opracowania strategii marketingowej firmy, przygotowania skutecznej kampanii reklamowej itd.

Obecnie pracujemy z kilkoma firmami na zasadach wyłączności branżowej. Tworzymy tzw. zewnętrzny dział marketingu, który na bieżąco realizuje i koordynuje poszczególne działania marketingowe i sprzedażowe firm. Usługa ta jest na zasadach abonamentowych i możliwa jest przy dłuższej i stałej współpracy.

Zapraszamy do współpracy.