bankfoto_skuteczny_marketingskuteczny_marketing

Odpowiedni wyrazisty wizerunek firmy jest ważną składową działań marketingowych, zaraz obok identyfikacji wizualnej ( z logo na czele ). Na rynku mamy bardzo dużo firm z różnych branż, praktycznie codziennie mimowolnie oglądamy ogromne ilości reklam, logotypów, bilbordów, itp. jednak naszą uwagę skupiają tylko niektóre. Każda firm pragnie być widoczna, rozpoznawalna,  zapamiętywana i dobrze się kojarzyć. W tym momencie w pomocą przychodzą nam odpowiednio stworzone i wykorzystane narzędzia marketingowe, dzięki którym możemy wspomóc rozpoznawalność marki, przekazać pewne wartości i cechy firmy.

Jak pracujemy?
Zanim zaczniemy pracę nad takim „wyróżnikiem” poświęcamy całe dnie na analizie firmy, jej historii, misji, strategii. Obserwujemy i analizujemy również grupę docelową i branżę, ponieważ wszystkie te elementy wpływają na skuteczność naszej pracy. Ogromne znaczenie ma również identyfikowanie się kadry odpowiedzialnej za kontakt z klientem z nowo przyjętą koncepcją marketingową.

Efekty?
Efektem naszej pracy jest przygotowanie unikalnego „wyróżnika” na rynku, rozpoznawalnego przez grupę docelową, który dodatkowo jest dobrze kojarzony.

Stworzyliśmy takie narzędzia marketingowe dla m.in.:

  • F.U.H. NOWAK Sp. j.
    Rozwijamy motyw „nosorożec” oraz domenę obrobka-betonu.pl zwiększając tym samym rozpoznawalność marki i jej zapadanie w pamięć. Firma opiekowała się nosorożcem z Poznańskiego ZOO, a obecnie wspiera fundację chroniącą Nosorożce przed wyginięciem. Tworzymy także stylizowane plastikowe modele militarne na maszyny budowlane i fotografujemy je w „budowlanym” środowisku. Tworzymy również surrealistyczne scenki z ludzikami poniżej 20mm. Tego typu działania niestandardowe, wykorzystujemy do działań PR, social mediów i w materiałach dla kluczowych klientów zwiększając interakcje klienta z firmą i jej zapamiętanie.

  • NARZĘDZIOWNIA Pszenica
    Stworzyliśmy logo i zbudowaliśmy wizerunek firmy w oparciu o wiórki, które są odpadem przy produkcji.

  • BUDREM – Krzysztof Łysoń
    Stworzyliśmy logo i zbudowaliśmy wizerunek firmy w oparciu o zamiłowanie do militariów. Logo firmy inspirowane jest przekrojem lufy czołgu T-55A.

  • GNIOTPOL
    Projekt wizerunkowy tworzony w latach 2015-2017. Otrzymaliśmy zadanie stworzenia wyjątkowego motywu głównego firmy, którego cechami głównymi były transformacja i innowacyjność. Po głębokiej analizie firmy i jej produktów wykonaliśmy najpierw szkic robota, składającego się z elementów naczep. Następnie powstały grafiki komputerowe, render 3D, a na końcu zbudowaliśmy przy pomocy Fabryki Robotów z Łącznika robota wg. przygotowanych wizualizacji. Następnie sesje zdjęciowe i filmy zaowocowały powstaniem szeregu materiałów promocyjno-reklamowych. Sam robot natomiast był jedną z głównych atrakcji wszelkich prelekcji i targów.