skuteczny_marketing

Marketing Opole / Obsługa Marketingowa / Projektowanie graficzne

KREOWANIE WIZERUNKU

Wizerunek do fundament budowy marki. Jego kreowanie jest procesem ciągłym i długotrwałym.
Jego efektem jest wytworzenie w odbiorcach / klientach (zbioru) pozytywnych skojarzeń wywoływanych przy usłyszeniu firmy lub ujrzeniu jej znaku graficznego. Jednym z elementów kreowania wizerunku marki są działania, które mają na celu wyróżnienie firmy na rynku.

Codziennie mimowolnie oglądamy ogromne ilości reklam, logotypów, bilbordów, itp. jednak naszą uwagę skupiają tylko niektóre. Każda firm pragnie być widoczna, rozpoznawalna,  zapamiętywana
i dobrze się kojarzyć. W tym momencie w pomocą przychodzą nam odpowiednio zaprojektowane
i umiejętnie wykorzystane narzędzia marketingowe, dzięki którym możemy wspomóc rozpoznawalność marki, przekazać jej  określone wartości i cechy firmy.

Przykłady realizacji:

  • F.U.H. NOWAK Sp. j.
    Rozwijamy motyw „nosorożec” oraz domenę obrobka-betonu.pl zwiększając tym samym rozpoznawalność marki i jej zapadanie w pamięć. Firma opiekowała się nosorożcem z Poznańskiego ZOO, a obecnie wspiera fundację chroniącą Nosorożce przed wyginięciem. Tworzymy także stylizowane plastikowe modele militarne na maszyny budowlane i fotografujemy je w „budowlanym” środowisku. Tworzymy również surrealistyczne scenki z ludzikami poniżej 20mm. Tego typu działania niestandardowe, wykorzystujemy do działań PR, social mediów i w materiałach dla kluczowych klientów zwiększając interakcje klienta z firmą i jej zapamiętanie.

  • NARZĘDZIOWNIA Pszenica
    Stworzyliśmy logo i zbudowaliśmy wizerunek firmy w oparciu o wiórki, które są odpadem przy produkcji.

  • BUDREM – Krzysztof Łysoń
    Stworzyliśmy logo i zbudowaliśmy wizerunek firmy w oparciu o zamiłowanie do militariów. Logo firmy inspirowane jest przekrojem lufy czołgu T-55A.

  • GNIOTPOL
    Projekt wizerunkowy tworzony w latach 2015-2017. Otrzymaliśmy zadanie stworzenia wyjątkowego motywu głównego firmy, którego cechami głównymi były transformacja i innowacyjność. Po głębokiej analizie firmy i jej produktów wykonaliśmy najpierw szkic robota, składającego się z elementów naczep. Następnie powstały grafiki komputerowe, render 3D, a na końcu zbudowaliśmy przy pomocy Fabryki Robotów z Łącznika robota wg. przygotowanych wizualizacji. Następnie sesje zdjęciowe i filmy zaowocowały powstaniem szeregu materiałów promocyjno-reklamowych. Sam robot natomiast był jedną z głównych atrakcji wszelkich prelekcji i targów.

Zapytaj o szczegóły:
E: biuro@bankfoto.pl
T: +48 606 142 131