Budowa strategii marketingowej / Marketing Opole
Obsługa Marketingowa / Projektowanie graficzne

Zapytaj o szczegóły: E: biuro@bankfoto.pl  |  T: 606 142 131

 STRATEGIA MARKETINGOWA

Strategia marketingowa to inaczej instrukcja obsługi Twojej Marki. Powinna ją mieć każda firma, niezależnie od wielkości. Zawiera ona wytyczne dla działań marketingowych. Jej głównym zadaniem jest określenie, w jaki sposób komunikować korzyści Twojej firmy – lepiej niż robi to konkurencja oraz jaka grupa docelowa najbardziej może potrzebować Twojej usługi lub produktu. Nie odpowiada na pytanie, ile zarobimy w kolejnych latach, tylko w jaki sposób dojdziemy do tego celu. Dobra strategia  jest jak mapa, która pokazuje nam drogę i cele, które należy realizować przy optymalnym wykorzystaniu dostępnych zasobów i narzędzi.

Co powinna zawierać strategia marketingowa?:

  • strategia powinna być poprzedzona analizą marketingową
  • dokładny plan i cele
  • dostępny budżet
  • wnioski z analizy marketingowej i analizę działań marketingowych konkurencji

Jakie korzyści niesie za sobą przygotowanie strategii marketingowej?

  • Budowa świadomej przewagi na rynku
  • dostosowanie produktu / usługi do klienta
  • lepsze określenie grupy docelowej klientów
  • skuteczniejsze zarządzanie budżetem na promocję i reklamę
  • z wyprzedzeniem dostrzeganie zmian na rynku i więcej czasu na reakcję
  • szybsze osiągnięcie założonego realnego planu ( celów )
  • stanowi jasny przekaz o planach firmy planowanym i kierunku rozwoju
    ( jest to niezwykle istotne dla koordynatorów, handlowców i działu marketingu )

Gwarantujemy:

  • pełne zaangażowanie
  • ponad 20 letnie doświadczenie w branży reklamowej
  • pomoc w przygotowaniu wytycznych dla kadry pracowniczej dot. nowej strategii
  • konsulting