Budowa strategii marketingowej firm

/Budowa strategii marketingowej firm
Budowa strategii marketingowej firm2018-12-29T18:30:47+02:00

Grafika SWOT: Źródło Wikipedia

Co to jest strategia marketingowa?
Budowanie wizerunku marki ( firmy / produktu ) jest procesem ciągłym. Mając gotową analizę marketingową firmy,  a co za tym idzie pewien zakres informacji zwrotnej oraz szacowany dostępny budżet do dyspozycji na działania marketingowe  – możemy przystąpić do tworzenia strategii marketingowej firmy, a po jej akceptacji – harmonogramu działań.

Co zwiera strategia marketingowa?:

  • cele
  • dokładny plan
  • dostępny budżet
  • analizę SWOT firmy
  • wnioski z analizy marketingowej i analizę działań konkurencji

W procesie przygotowania strategii marketingowej firmy, bierzemy pod uwagę wiele czynników, m.in. możliwości firmy, kompetencje twarde i miękkie pracowników, sytuacje w branży i trendy rynkowe. Bardzo ważny jest również odpowiedni dobór działań ( narzędzi ) marketingowych.

Jakie korzyści niesie za sobą przygotowanie strategii marketingowej?

  • pozwala uzyskać przewagę na rynku
  • pozwala lepiej dostosować produkt lub usługę do klienta
  • lepiej zarządzasz budżetem na promocję i reklamę
  • szybciej dostrzeżesz zmiany na rynku i będziesz miał więcej czasu na reakcję
  • skuteczniej osiągniesz założony plan ( cele )
  • stanowi jasny przekaz dla kadry o strategii firmy i kierunku rozwoju
    ( jest to niezwykle istotne dla koordynatorów, handlowców i działu marketingu )

Gwarantujemy:

  • pełne zaangażowanie
  • ponad 15 letnie doświadczenie w branży reklamowej
  • pomoc w przygotowaniu wytycznych dla kadry pracowniczej dot. nowej strategii
  • konsulting

Zapraszamy do współpracy