fotografia produktowa opole, zdjecia produktowe opole, zdjecia produktow opole,

Możemy wykonać dla Państwa zdjęcia produktowe:

  • mebli,
  • elektroniki,
  • narzędzi,
  • odzieży,
  • obuwia,
  • biżuterii,
  • kosmetyków,
  • dekoracji,
  • akcesoriów,
  • elementów wykończeniowych,
  • materiałów
  • i wielu innych artykułów.

Fotografia produktowa stanowi jeden z filarów naszej działalności, dlatego nieustannie się kształcimy, zwiększamy możliwości naszej pracowni oraz podnosimy jakość zdjęć. Mamy świadomość, że im lepsze zdjęcie tym większa szansa na sprzedaż produktu. Używamy wyłącznie wysokiej jakości lamp studyjnych o stabilnej temperaturze błysku, co w połączeniu z odpowiednimi kalibratorami sprawia, że nasze fotografie mają naturalne kolory i bez przebarwień. Każdą sesję traktujemy indywidualnie. Posiadamy własne zaplecze warsztatowo-magazynowe, dzięki któremu możemy realizować skomplikowane sesje zdjęciowe, a po zakończonej sesji zdjęciowej, produkty czekają na odbiór w magazynie. Na życzenie możemy również wycinać obiekty z tła (usługa dodatkowa).

Co nas wyróżnia:

  • doświadczenie i kreatywność
  • własne zaplecze magazynowe
  • elastyczne podeście do każdej realizacji
  • dojazd pod same drzwi pracowni
  • umiejętność obróbki zdjęć
  • usługa szparowania zdjęć

Do kogo kierujemy tę usługę?

Wykonujemy zdjęcia produktowe dla każdego przedsiębiorcy, który chce pokazać swoje wyroby w procesjonalny i oryginalny sposób. Nasza usługa jest odpowiedzią na potrzeby m.in. artystów, którzy tworzą rękodzieło lub przedsiębiorców, którzy oferują części, podzespoły bądź narzędzia. Wykonujemy zlecenia także dla właścicieli sklepów internetowych z najróżniejszym asortymentem, od urządzeń AGD i RTV, poprzez artykuły spożywcze, aż po sprzęt sportowy. Podejmiemy się prawie każdego wyzwania!

Zdjęcia produktowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Nikt nie lubi kupować kota w worku. Każdy doświadczony przedsiębiorca wie, że potencjalni klienci czują się komfortowo, gdy mogą – jeszcze przed zakupem – zapoznać się z artykułem. W przypadku sklepów internetowych nie jest to takie proste jak w przypadku sklepów stacjonarnych. Fotografia zastępuje tu żywy kontakt z asortymentem. Musi więc intrygować i pokazywać najważniejsze cechy wyrobu oraz jego mocne strony. Bez niej klient nie będzie zainteresowany ofertą ani konkretnym artykułem. Jeśli nie zobaczy na stronie internetowej fotografii, nie zrobi zakupów. Zatem? Są one koniecznością!

Zdjęcie produktowe – dalekosiężna korzyść dla firmy

Fotografia tego typu ma również jeszcze jedną ważną funkcję. Pomaga w budowaniu identyfikacji wizualnej. Ta zaś sprawia, że Państwa firma jest zaprezentowana klientom jako spójna, czytelna i konsekwentna oraz – co szczególnie istotne – wyróżniająca się na tle konkurencji.

Zazwyczaj pojęcie identyfikacji wizualnej jest łączone jedynie z logo, kolorystyką firmy lub wyglądem opakowań. Jednakże sposób promocji wyrobów na stronie internetowej też może być elementem, który odróżnia przedsiębiorstwo od innych. Styl zdjęć produktowych, kolorystykę, światło, cienie, faktury i inne elementy można wykorzystać do budowania spójnego wizerunku firmy!