DZIAŁANIA MARETINGOWE | wprowadzenie

Własny dział marketingu to w dłuższej perspektywie znaczne korzyści dla firmy ale co za tym idzie, też spore koszty utrzymania pracowników, stanowiska pracy, sprzętu, oprogramowania  oraz kształcenia odpowiednich kadr i doświadczenia zawodowego. 
 
Rozwiązanie? Staniemy się Twoim zewnętrznym działem marketingu, pracującym na zasadach abonamentowych.
Posiadamy ponad 25 lenie doświadczenie w branży reklamowej i marketingowej, specjalistyczny sprzęt foto/video oraz oprogramowanie, itd. Działamy na zasadzie wyłączności-branżowej, to znaczy, że jeśli pracujemy dla Ciebie – równocześnie nie możemy pracować dla Twojej konkurencji.
 
KORZYŚCI:
  • specjalista od marketingu
  • wsparcie w projektowaniu graficznym
  • wsparcie w zakresie fotografii i filmów
  • wsparcie w zakresie administracji stroną www
  • wsparcie w zakresie prowadzenia social mediów
  • koordynacja działań reklamowych
  • budowa wizerunku firmy 
  • optymalizacja procesów zakupowych reklam
  • brak konieczności utrzymywania etatu
  • brak kosztów sprzętu, oprogramowania, itd.
  • brak kosztów urlopów i chorobowych
  • rozliczenia fakturami – możliwość wrzucenia w koszty
  • konsultacje i doradztwo w ramach usługi
Przed przystąpieniem do pracy, przeprowadzamy analizę marketingową firmy, a na jej podstawie pozyskamy informacje co jak zostało zrobione na przestrzeni czasu. Dokument składa się z przygotowanej specjalnie dla Państwa firmy ankiety, analizie materiałów reklamowych i rozmowach z zarządem oraz działem sprzedaży. Efektem jest raport omawiamy wspólnie na spotkaniu. Będzie on ważnym elementem przy kolejnych etapach prac.
Pracujemy z zachowaniem tajemnicy handlowej.
 
Umowa marketingowa może mieć różny zakres działań i świadczonych usług, dopasowanych do Państwa firmy i branży.

KREOWANIE WIZERUNKU

Zajmujemy się również szeroko pojętym projektowaniem graficznym i kreowaniem wizerunku. Zobacz jak możemy pomóc Twojej firmie, działać skuteczniej i ograniczyć koszty.

ZOBACZ DZIAŁ KREOWANIE WIZERUNKU

CENNIK

Ceny z uwagi na złożoność działań marketingowych – ustalane są indywidualnie.